Sampaikan Cinta Saya Untuknya



Saya menghormatinya setiap waktu. Saya mengaguminya tanpa rasa ragu. Dia tidak seperti orang lain yang aku tahu. Diri ini tak malu pula selalu menerima nasihat dari dia.

Ia selalu ada sebagai pendorong hidup saya. Tak kira apapun yang berlaku. Walau hatinya terkilan dengan kisah yang berlalu, kecekalannya melayakkan dia mendapat tabik hormat dari saya.
Tidak perlu saya sebut siapa dia. Namanya biarlah rahsia. cukup dia tahu entry kali ini khas untuk dia. Awak, saya tahu awak baca.
 
Cuma saya mampu berdoa seperti awak minta. Tuhan tolong lindungi dia. Tolong makbulkan semua angan dan cita-cita dia. Semoga bahagia untuk selamanya :)
Ya Allah, izinkan aku melindungi, menjaga, memimpin dan mencintai dengan halal.


Suka ? Layan dan Dipersilakan LIKE . Ada yang kurang ? Sila Comment

No comments:

Post a Comment