AWAS ! Anda DIRAKAM . Tahukah kita semua , kita diperhatikan ?

Jom layan topic nieh pulak , OWNER ada baca satu entri pasal KEMAJUAN TEKNOLOGI & OWNER nak sampaikan maklumat pasal salah guna TEKNOLGI zaman sekarang nieh untuk keselamatan semua . Hari nieh OWNER nak share sikit pasal TEKNOLOGI yang dapat digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat pada zaman sekarang . Then , dengan kemajuan teknologi sekarang nieh , ramai yang dapat mengambil kesempatan kat atas kita . Betul tak ? Contoh yang OWNER dapat bagi macam dalam Movie KLIP 3GP . Semua tahu kan movie tu macam mana . Rakaman TERSEMBUNYI yang melibatkan maruah diri .

Okay . ONWER nak tanya la , perasan tak yang kita nieh diperhatikan ? Mesti tak kan ? AWAS ! Anda DIRAKAM . Terutamanya kita yang selalu pergi ke tempat-tempat awam then guna kemudahan awam seperti tandas awam . Apa yang OWNER nak sampaikan nie pasal CAMERA yang dipasang dalam tandas tu . Contoh gambar yang ONWER ambil dalam satu entri nieh .




P/s : Berhati-hati ketika menggunakan tandas awam . Sila periksa di bahagian bawah mangkuk jamban dan di kawasan sekeliling . Ini bukti apa yang terjadi pada masa kini . OWNER terpaksa muat naik gambar ini agar kita tahu kedudukan kamera tersebut . OWNER sampaikan maklumat nieh mungkin tak semua ambil berat pasal nieh . Tapi awas , kita kena HATI- HATI .

Sekian :)

Selami jiwa , selami akal [SENYUM SOKMO]

Suka ? Layan dan Dipersilakan LIKE . Ada yang kurang ? Sila Comment

3 comments:

Jimbo ♥ said...

gileee ~ meme daa xpegy tandass awam daa . .
HAHA

Celgynic Gold said...

AHAHAH :D , nak guna boleh . Tapi , HATI-HATI laa .

Jimbo ♥ said...

euwwww xmauu laaaa . . risauu ohhh

Post a Comment